Naše kontakty
Môžete si s nami dohodnúť online stretnutie. Tu popíšeme technické náležitosti online stretnutia a pokyny na jeho začatie:
-----------------------------------------
*) Pre používateľov zariadení Apple s macOS je pri využití Iperius Remote alebo TeamViewer potrebné postupovať podľa tohto návodu:
A. Iperius Remote, Jedinou konfiguráciou, ktorú je potrebné nastaviť, je požiadavka na prístup k systému:
Aplikácia Iperius Remote musí mať povolenia na prístup k funkciám Nahrávanie obrazovky, Prístupnosť a Súbory a priečinky, ktoré sú nevyhnutné na získanie vzdialenej správy MAC. Tieto povolenia je možné udeliť veľmi jednoduchým spôsobom, ako je znázornené na nasledujúcich obrázkoch:
Akonáhle sú povolenia udelené, sme pripravení prijímať a uskutočňovať relácie vzdialenej plochy na MAC.
B. TeamViewer,
Novšie verzie macOS vyžadujú vaše povolenie, aby aplikácie mohli poskytovať funkcie vzdialeného ovládania (napr. nahrávanie obrazovky alebo ovládanie myšou a klávesnicou).
Bez týchto povolení môže byť funkčnosť TeamVieweru obmedzená:
📌 Poznámka: TeamViewer nemôže tento prístup udeliť sám o sebe, ani na diaľku.
Tento článok sa týka používateľov systému macOS používajúcich TeamViewer (Classic) alebo TeamViewer Meeting.
Táto výzva sa zobrazí pri prvom spustení TeamVieweru alebo ak boli povolenia odobraté.
💡 Pomocník: Tento dialóg môžete kedykoľvek otvoriť v menu Pomocník ➜ Skontrolovať prístup k systému.
Príklad pre nastavenie Prístupnosti (postup je podobný aj pre ostatné):
Akonáhle povolíte všetky tri povolenia, TeamViewer bude plne funkčný aj pri ďalších pripojeniach.
Stav povolení je možné kedykoľvek skontrolovať v menu Pomocník ➜ Skontrolovať prístup k systému.