You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Online stretnutie s PSoIT

Môžete si s nami dohodnúť online stretnutie. Tu popíšeme technické náležitosti online stretnutia a pokyny na jeho začatie:

  1. Na online stretnutie potrebujete mať vo svojom počítači nainštalovanú a funkčnú aplikáciu. Podporujeme:
  2. Online stretnutie si vopred záväzne dohodnite na deň a čas cez niektorý z našich kontaktov, preferujeme časy v pracovný deň o 10:00 alebo 15:00 hod.
  3. Nainštalujte si vopred jednu z vyššie uvedených aplikácií a vyskúšajte, že funguje (stačí, že sa dá spustiť) *)
  4. V dohodnutý deň a čas sa s nami spojte cez telefón (+421948032497, +421221201052) alebo cez WhatsApp (+421948032497)
  5. Telefonicky vysvetlíme, ako sa spojíme a uskutočníme online stretnutie.

-----------------------------------------

*) Pre používateľov zariadení Apple s macOS je pri využití Iperius Remote alebo TeamViewer potrebné postupovať podľa tohto návodu:

A. Iperius Remote, Jedinou konfiguráciou, ktorú je potrebné nastaviť, je požiadavka na prístup k systému:

Dialóg s požiadavkou na prístup k systému v Iperius Remote

Aplikácia Iperius Remote musí mať povolenia na prístup k funkciám Nahrávanie obrazovky, Prístupnosť a Súbory a priečinky, ktoré sú nevyhnutné na získanie vzdialenej správy MAC. Tieto povolenia je možné udeliť veľmi jednoduchým spôsobom, ako je znázornené na nasledujúcich obrázkoch:

Ukážka nastavenia prístupu v macOS

Ukážka povolenia funkcií pre Iperius Remote

Akonáhle sú povolenia udelené, sme pripravení prijímať a uskutočňovať relácie vzdialenej plochy na MAC.

---------------------------------------

B. TeamViewer,

Novšie verzie macOS vyžadujú vaše povolenie, aby aplikácie mohli poskytovať funkcie vzdialeného ovládania (napr. nahrávanie obrazovky alebo ovládanie myšou a klávesnicou).

Bez týchto povolení môže byť funkčnosť TeamVieweru obmedzená:

  • Zobrazí sa iba aplikácia TeamViewer a pozadie plochy.
  • Nebude možné ovládať myš a klávesnicu na diaľku.
  • Nebude možné používať prenos súborov.

📌 Poznámka: TeamViewer nemôže tento prístup udeliť sám o sebe, ani na diaľku.

Tento článok sa týka používateľov systému macOS používajúcich TeamViewer (Classic) alebo TeamViewer Meeting.

Skontrolujte prístup k systému

Táto výzva sa zobrazí pri prvom spustení TeamVieweru alebo ak boli povolenia odobraté.

💡 Pomocník: Tento dialóg môžete kedykoľvek otvoriť v menu Pomocník ➜ Skontrolovať prístup k systému.

Výzva macOS na povolenie prístupu pre TeamViewer

Požadované povolenia

  • Nahrávanie obrazovky – umožňuje zdieľanie obrazu v relácii. (Na macOS Mojave nie je vyžadované.)
  • Prístupnosť – umožňuje ovládanie myši a klávesnice.
  • Úplný prístup k disku – umožňuje prenos súborov.

Udelenie prístupu

Príklad pre nastavenie Prístupnosti (postup je podobný aj pre ostatné):

  1. V dialógu Skontrolovať prístup k systému kliknite na Požiadať o prístup….
  2. Nastavenie prístupnosti v TeamViewer

  3. Budete presmerovaní do Zabezpečenie a súkromie.
  4. Predvoľby systému macOS - Zabezpečenie a súkromie

  5. Kliknite na zámok vľavo dole a zadajte heslo správcu.
  6. Zaškrtnite políčko pri TeamViewer.
  7. Povolenie TeamVieweru v nastaveniach prístupnosti

  8. Ak sa zobrazuje aj TeamViewer_Desktop, zaškrtnite ho tiež.
  9. Znovu kliknite na zámok na uzamknutie zmien.

Akonáhle povolíte všetky tri povolenia, TeamViewer bude plne funkčný aj pri ďalších pripojeniach.

Stav povolení je možné kedykoľvek skontrolovať v menu Pomocník ➜ Skontrolovať prístup k systému.